روش‌ های نصب نرده استیل

روش‌ های نصب نرده استیل

روش‌ های نصب نرده استیل

استفاده از نرده استیل در قسمت‌ های متفاوتی از ساختمان نظیر راه پله، بالکن ساختمان، برج و بیمارستان‌ها زیبایی خاصی به آنها می‌بخشد. کلمه نرده یا حفاظ برای هر شخصی ارمغان آور امنیت و محافظت می‌باشد. یکی از مهم‌ترین نیاز های ساختمان‌ها و برج‌ های چند طبقه وجود حفاظی امن با ظاهری زیبا است. جنس این نرده‌ ها یا حفاظ‌ های استیل باید به شکلی بوده که مقاومت خود را در هر صورت حفظ کنند. به همین دلیل انتخاب حفاظ‌ های استیل یک انتخاب عاقلانه و هوشمندانه می‌باشد. به دلیل وجود اهمیت نرده‌ های استیل تلاش کرده‌ایم تا در مورد این نرده و روش‌ های نصب آن‌ها بیشتر سخن بگوییم. پس در این محتوا ما را همراه نمایید.

اهمیت نرده‌ های استیل

امروزه به دلیل مشغله کاری فراوان دغدغه همه‌ ی ما حفاظت از جان و مالمان است. زیرا تایم بیشتری را در محیط خارج از منزل هستیم باید با استفاده از نرده‌ های محافظ از ورود سارقان جلوگیری به عمل آوریم. همچنین در تردد از پله‌ های ساختمان، با خیالی راحت به مسیر خود ادامه دهیم. حفاظ یا نرده استیل یکی از گزینه‌ هایی است که توانسته شما به این هدف نایل شوید. نرده‌ های استیل از این مقاومت بسیار بالایی برخوردار می‌باشد، به همین دلیل فروش نرده‌ های استیل در اهواز بسیار مورد اهمیت قرار گرفته است.

این نرده‌ ها علاوه بر مقاومت، زیبایی چشم گیری هم دارند به عنوان مثال برای زیبا کردن نمای پنجره‌ ها، بالکن‌ ها و همچنین فضای داخلی ساختمان از آنها به وفور استفاده می‌گردد. حفاظ‌ های استیل ویژگی فراوانی دارند، اما ضد زنگ بودن و کیفیت بالای این فلز را نمی‌توان نادیده گرفت.

انواع نرده‌ های استیل در اهواز

همانطور که می‌دانید حفاظ‌ های استیل برای کاربرد های متعددی طراحی می‌شوند و انواع متفاوتی دارند. در ادامه به صورت مختصر به هر کدام اشاره می‌کنیم.

نرده استیل بالکنی

به دلیل استفاده بیشتر از این نوع حفاظ استیل در بالکن‌ها آن را به این نام می‌خوانند. اما تنها هدف استفاده از آن حفظ امنیت نیست، بلکه برای زیبایی ظاهری یا ترکیبی از هر دو به کار برده می‌شود. نرده‌ های بکار برده شده در این بخش اصولاً حفاظ‌های استیل 304 می‌باشند.

نرده استیل بانکی

نمایندگی‌ های فروش نرده‌ استیل در اهواز این نرده‌ ها را با هدف استفاده در ادارات و بانک‌ها به فروش می‌رسانند. اما علاوه بر ادارات در انواع ساختمان‌ها هم به وفور از آنها استفاده می‌شود. این نوع نرده از بسیاری سرقت‌ها جلوگیری می‌کند.

نرده استیل پنجره

یکی دیگر از حفاظ‌ های استیل بسیار مقاوم، حفاظ استیل پنجره می‌باشد. این حفاظ از استیل 304 ساخته شده است که در برابر فشار و ضربه بسیار محکم است. این نرده‌ها در پنجره‌ های طبقات بالا و پایین به خوبی مورد استفاده قرار می‌گیرند و امنیت کل واحد یا ساختمان را تضمین می‌کنند.

نرده‌ های استیل راه پله

بسیاری از نرده‌ های استیل برای جلوگیری از سقوط افراد از پله‌ها و زیبایی پله و پاگرد مورد استفاده قرار می‌گیرند. اصولاً به این حفاظ‌ ها نرده‌ های راه پله گفته می‌شوند. در خرید نرده‌ های استیل راه پله باید جنس یا نوعی از نرده را انتخاب نمایید که استحکام و امنیت خوبی را ایجاد کند و در صورت جابجایی وسایل آسیب و صدمه‌ای به آن وارد نیاید.

روش‌ های نصب نرده‌ های استیل

اصولاً هر کدام از نرده‌ هایی که در بالا به آنها اشاره کردیم، روش‌های خاصی را برای نصب می‌طلبند. در این بخش می‌خواهیم به نحوه نصب یکی از نرده‌ها یعنی نرده استیل راه پله بپردازیم. اولین قدم در نصب تعیین کردن مکان و محل قرار گرفتن پایه‌ها در کف پله است. این محل‌ها به وسیله دریل سوراخ می‌شوند در مرحله دوم میل ترانس‌ها یا همان ستون‌ های نرده توسط پیچ و مهرها در سوراخ ها چفت می‌گردند.

نکته‌ای که حائز اهمیت است به کارگیری افراد باتجربه می‌باشد. اگر شما توانایی نصب آنها را ندارید بهتر است از متخصصین فروش نرده استیل در اهواز برای نصب کمک بخواهید. مرحله سوم نصب هندریل‌ها بر روی پایه‌ های نصب شده قبل است. در این مرحله باید هندریل‌ها را در محلی به نام چشمه پله به همدیگر وصل کنید. بعد از اینکه هندریل‌ها به صورت درست و اصولی نصب شدند، باید لوله‌ های 16 را به وسیله حلقه شماره 16 به خوبی محکم نمایید. در آخرین مرحله باید آخرین هندریل را به خوبی جاگیر کنید.

هزینه نصب نرده‌ های استیل

سوالی که اکثر افراد با آن مواجه می‌شوند، قیمت نصب هر کدام از روش‌ های نصب است. در این قسمت باید بگوییم که هر کدام از نرده‌ هایی که شما انتخاب می‌نمایید با توجه به متراژ کار، هزینه حمل و نقل، مدل نرده و جنس و نوع استیل متفاوت می‌باشد. اصولاً استیل با کیفیت استیلی است که میزان نیکل به کار رفته در آن بیشتر باشد. پس استیل با کیفیت قطعاً هزینه نصب بالاتری را می‌طلبد.

مزیت‌ های نصب نرده استیل

همانطور که پیشتر هم اشاره کردیم نرده‌ استیل در اهواز از اهمیت بالایی برخوردار می‌باشند، اما این نرده‌ها نسبت به دیگر نرده‌ها در نصب از استقبال بالایی برخوردار هستند. مزایایی که موجب استقلال پربازده از نرده‌ های استیل گشته عبارتند از:

1- بالا بودن طول عمر آنها

جنس استیل در برابر روز های آفتابی و بارانی مقاومت بسیار خوبی از خود نشان می‌دهد. به دلیل عدم زنگ زدگی هزینه تعویض برای شما نخواهد داشت.

2- نگهداری راحت و آسان

شکل صاف و صیقلی این نرده‌ها به شما کمک می‌کنند که به راحتی آنها را تمیز و مرتب کنید، همچنین شکل زیبایی را به محیط ببخشید.

3- ایجاد امنیت

اصولاً نرده‌ های استیل نقش ایمنی و بازدارندگی را به خوبی ایفا می‌کند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.